Job 1 van 3


Report this listing

Solliciteren



Omgevingsambtenaar


Functie

Als omgevingsambtenaar realiseer je een efficiënte, doelgerichte en geïntegreerde vergunningverlening. Je staat in voor de behandeling van vergunningsaanvragen voor het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen en het verkavelen van gronden. Daarnaast zorg je voor het uitwerken en toepassen van een kwaliteitsvol en duurzaam beleid op het vlak van ruimtelijke ordening en voor het ontwikkelen van een ruimtelijke visie op de lange termijn. Als secretaris van de GECORO ben je verantwoordelijk voor de goede werking van de commissie. Samen met het team bewaak je de goede dienstverlening. Door het onderhouden van interne en externe contacten verzeker je een goede informatiedoorstroming naar je collega’s.

Jouw profiel

  • Je bent houder van een masterdiploma, of een diploma van het hoger onderwijs van twee cycli dat gelijkgesteld werd met universitair onderwijs
  • Je hebt een goede gebruikerskennis van de courante software
  • Je hebt een grondige kennis van de werking van een lokaal bestuur en de wetgeving die van toepassing is
  • Je stelt je flexibel, oplossingsgericht, efficiënt, klantvriendelijk, collegiaal en gedreven op
  • Je voldoet aan de kwaliteitseisen waarover een omgevingsambtenaar moet beschikken en waaruit voldoende kennis van ruimtelijke ordening blijkt
  • Je bent stressbestendig en goed in het plannen, organiseren en coördineren van verschillende projecten tegelijk
  • Vanzelfsprekend kan je plannen lezen en interpreteren en heb je een goed ruimtelijk inzicht
  • Je bent sociaal vaardig, je kan assertief zijn en je bent een teamspeler.

Je voldoet aan de algemene toelatings- en aanwervingsvoorwaarden ▪ Laatstejaarsstudenten worden eveneens uitgenodigd te solliciteren en worden tot de selectieprocedure toegelaten als ze met hun kandidatuur een studiebewijs voorleggen. Ze leveren het bewijs dat ze aan de diplomavereiste voldoen, uiterlijk 14 dagen voor de datum van aanstelling.

  • Projecten coördineren voor: Ruimtelijke ordening, inrichting van een site
  • Een gemeentelijk ruimtelijk uitvoeringsplan opstellen
  • Het actieplan uitwerken en het ontwikkelingsproject opstarten
    Intern en extern communiceren
    Het partnernetwerk coördineren
  • Aanbestedingen of antwoorden op aanbestedingen opstellen
  • Uitwerken of meewerken aan de uitwerking van het lokale ontwikkelingsproject
    Steun bieden aan de partnerorganisaties
  • Bepalen van of bijdragen tot de ontwikkelingsstrategie van een gebied

Aanbod

  • Een gevarieerde, voltijdse betrekking (38/38 u/w) in statutair verband voor onbepaalde duur in een boeiende en dynamische werkomgeving
  • Een verloning op niveau A (A1a-A3a) brutomaandsalaris aan de huidige index bedraagt voor voltijdse prestaties minimum 3.714 euro met mogelijkheid tot valorisatie van relevante beroepservaring conform de toepasselijke bepalingen
  • Een aantrekkelijke vakantiedagen- en feestdagenregeling
  • Glijdende werkuren
  • Tal van (extralegale) voordelen:
  • Maaltijdcheques (8 euro per gewerkte dag)
  • Ecocheques (200 euro voor een voltijdse tewerkstelling)
  • hospitalisatieverzekering
  • fietsvergoeding woon-werkverkeer
  • gratis woon-werkverkeer met openbaar vervoer
  • Mogelijkheid tot fietslease
  • Opleidings- en ontwikkelingskansen
  • Er wordt een wervingsreserve aangelegd voor 2 jaar

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht